borta bra men hemma bäst.

Så erika, nu har jag skrivit nästan varje dag medans jag var borta :D
Idag gick vi upp 04.30 och åkte till flygplatsen , flyget lyfte 06.25 och vi var framme i Barcelona ungeför 11.40
I barcelona tog vi nästa flyg mot Estocholmo (?)  som gick 12.10 och var framme 15.45
Bara sätta sig i bilen och rulla sakta framåt i bilköerna. Vi var hemma vid 19.00 ungefär.
Så vi var på flykt från klockan 04.30 till 15.45 !!! Det är ungefär 11 timmar, fast vi satt inte på flygplanet hela tiden , utan satt på flygplatserna också.
Sen har vi ätit och jag har hunnit somna till på soffan och nu sitter jag här.
Funderar starkt på att gå och lägga mig nu, så jag inte vänder på dygnet än en gång.

Iallafall, det jag fick med mig hem från resan var , grejen till pappa, hans tjej, bror och mamma . Även ett par jeans, en musikspelare som liknar en Ipod med heter I Win typ , köpte även en vinter jacka :) o 5 limpor, mums

Kommentarer
Postat av: erika

haha mumisigt med limpor ;D

2008-08-15 @ 09:27:32
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0