Dag 2 , natt

Resten av dagen har jag solat, svalt 3liter saltvatten från havet , suttit på restaurangen och spelat det där spelet igen som jag skrev om i förra inlägget.
Det roliga var att vi tre, pierre alex o jag , trodde att det var någon hake med att komma högst upp å vinna superpriserna .
Men det är det tydligen inte , alex vann ett nintedo blablabla och jag fick syn på en kamera som jag ska vinna imorn , jag SKA!
Det kostar 1 euro , 10:- , för att spela en gång. Jag har säkert gjort av med 30euro för att få den fucking kameran.
Fick man den ? nejnej , men jag ska ha den när jag sätter mig på flygplanet ..

Hoppas du har det bra i regnet erika och att du solar mycket, för det gör jag.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0