Dag 3 natt

Idag har jag varken solat eller badat eftersom pierre bränt sig, rejält, vilket gör att han inte vill vistas i solen ... :D
Vi har än idag spelat på maskinen och inte vunnit något, haha .. men jag köpte iallafall ett par små spindel örhängen.
På lördag ska vi tre åka in till Atlantiko och köpa kläder, eftersom det är billigare där ska vi shoppa där :)
Spelat kort på restaurangen och ätit, mer har vi inte gjort. Ska även köpa en undervattenskamera imorn , för 20 euro.
Men ska försöka trycka upp pattarna så att jag får dem billigare, HAHA , nej jag skojjade bara :)
Vet inte mer vad som händer, kanske går ner till stranden med älsklingen och badar lite (a)

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du har inte bränt dig då ? ;)

kör du med solkräm och inte han ? :o

2008-08-08 @ 02:58:26
Postat av: erika

hehe glömde visst skriva namn xD

2008-08-08 @ 02:58:53
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0