En sista grej ...

Bara en sista grej innan jag ska sova, för jag e för trött att gå till toan och borsta tänderna & ta bort smink.
Så jag sitter hellre kvar här och gör lite tidsfördriv medans jag samlar krafter inför toalettbesöket.
Denna grej hittade jag på erikas blogg , får se hur det här slutar ..
Erika fick 13,5/25 , bra att veta :


( ) mitt efter namn slutar på -son
(x) jag känner någon som har samma förnamn som mig
( ) jag känner någon som har samma efternamn som mig
(x) i min familj är vi tre barn
(x) jag bor i radhus
(x) jag bor i en tätort
(x) mina föräldrar är mella 35 och 50 år gamla
( ) Mina förädrar är gifta - dem var
(x) min mamma är yngre än min pappa
( ) min mamma heter maria
( ) min pappa heter bosse
(x) min familj har en volvo
( ) en röd volvo - hell no, GULDIG ofc
(x) jag har egen mobiltelefon
(x) jag har eget rum
(x) jag har varit utomlands minst 2 ggr
(x) jag har varit i grekland
( ) jag har haft tältsemester på öland
(x) ingen av mina föräldrar röker
( ) min pappa är lite lätt överviktig - big no. han har 6 packet framme 24/7 ;D 
( ) jag idrottar flera gånger i veckan - slutat på innebandy :(
(x) jag har husdjur
(x) jag får månadspeng
(x) alla i min familj är blåögda
(x) jag äter på Mc donalds
(/) jag följer melodifestivalen - tittar oftast varje år, men inte för nöjes skull

16,5/25
, ÅHJA jag är mer svensson än erika .............. :D nu måste jag sova, är övertrött & helt flummig

pusspuss

Kommentarer
Postat av: erika

haha men tove då , jag kommer typ knappt ihåg vad jag svara på dedär xd

2008-08-18 @ 10:09:10
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0