Farsta C

Idag var en vanlig skoldag med kurs och idrott nere på rudan i regnet .. blött
Men fick gå lite tidigare för jag skulle till tandläkaren. Erika följde med och eftersom hon fotar allt som händer så fotade hon när jag satt i stolen när tandläkaren hade gått ut från rummet ,nörd . :D
Solade även solarium på lunchrasten.. de e verkligen skönt






största knarkaren på dem båda bilderna!

Vi åkte sen till farsta centrum och jag köpte en ny navelsmycke.. kan visa sen.
Nu sitter jag iallafall med älsklingen, fast han sover .. ska nog krypa ner jag med så jag inte e så trött imorn i skolan eftersom nu ska jag verkligen göra mamma glad o visa att jag gör mer än vad jag behöver :)
Ska träffa sötnosen felicia imorn, kanske kröka om det går... 
nattinatti pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0