happ

Jomen dagen igår var underbart rolig, verkligen..hmm
Vi hade överlevnadsnatt med alla 9or i skolan 1,5 mil ifrån våran skola.
Alla gickförutom jag som tog bilen med min mentor och all packning.
 Nog om det så fick jag mitt första getingstick i lilltån. Det hände när jag var påväg in i tältet för att hämta något så stack den mig, min lilltå blev ju nästa lika stor som min stortå. + att när jag kom hem hade jag min första fästing också.. HATAR SKOGEN!
Eftersom det var några horungar , finns i alla klassen, som bara stör alla så kunde man inte sova någonstans.
De kastar bark , kottar, häller vatten i tälten.. Gud vad jag hatar killar ,
En sak som inte förvånade mig alls var att såklart är det alltid någon som tar med sig sprit och det ledde till att 4 stycken blev fulla, 2 spelade bara kan jag slå vad om menmen, irriterande när dem ska klänga och grejer.
Något som var kul iallafall att vi tog nattdopp, det var skönt .. Inte alls kallt som alla klaga på .
I och för sig vad det bara jag niklas erik och robin som bada å alla andra titta på , menmen....

nattdopp


Menmen , imorn är det ny riktig skoldag med idrott och kurs. Efter det ska jag till tandläkaren.. Ska nog sitta och borsta mina tänder hela natten :/
Träffade älsklingen idag också som var borta i 4 dagar i jönköping hos hans mamma, äntligen hemma baby
Nu måste jag sova, ska upp tidigt , pusspuss

Kommentarer
Postat av: erika

jag då , jag hade en mini spindel springandes uppåt på mitt lår när jag kom hem ... waaaay äckligare :o

2008-08-23 @ 00:31:33
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0