imorgon

Imorgon åker jag och älsklingen till las palmas.
Idag har jag mest packad o fixat . Kunde inte sova inatt, jag gick och la mig vid 2 och vid halv 6 tittade jag sista gången på klockan. as jobbigt ... så nu inatt kommer jag säkert inte sova något eftersom vi ska upp vid 4-5 ändå , så kan sova på planet istället ...
Min väska väger bara 12 kg så jag får plats med massor tillbaka , de e najs XD haha

Erika jag köper något till dig också om du komenterar detta inlägg, annars köper jag inget till dig .. HAHA!
snart kommer pierre så ska vi åka hem till min pappa som skjutsar oss imorn bitti till arlanda ..
pusspuss

Kommentarer
Postat av: erika

men men ... jag kommer sakna dig ju .. kom hem snart så jag får träffa dig =) men då måste du vara brun :D

2008-08-04 @ 23:11:14
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0