kanarieöarna

Nu är man på kanarieöarna då, Vi tog flyget till madrid och där ifrån till laspalmas.
Allt gick bra och vi kom fram vid 3 ungefär.
Åt på pierres pappa restaurang och sedan bada i havet, och chilla galet.
Snacka om vad som skulle hittas på under veckan, jetski... banan och lite allt möjligt.
Men vet inte om jag vågar , kanske kommer en haj om man åker av bananen och bara ligger i vattnet.
Får se om jag vågar...
Här är det ungefär 25 grader på kvällen, HA-HA ! , och det var inte så star sol när vi kom så det var bara 30 ungefär.
Men imorgon om solen lyser så är det kanske 40 och då ska jag steka sönder o bli brunast av alla, kommer förmodligen inte hända så ska inte hoppas på för mycket.
Kommer säkert tillbaka lika vit som innan. :D
Har inte tillgång till dator på dagar, har fullt upp , men på kvällen så kan jag kanske skriva ett inlägg

nu ska jag gå ner på stranden med älsklingen o alex. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0