klar!

Nu har jag packat klart, efter att ha vart ute en halvtimme på gården med steffie o jennifer.
När jag står vid porten och väntar så ser jag två tjejer som låter precis som dem två men ser verkligen inte ut som dem.
De hade gummistövlar, pannlampa, mjukisar och deras feta ryggsäckar med liggunderlag o sovsäck.
man ba, vafan händer?  Så var det jennifer och steffie som var ute och övade inför imorgon i skogen.
Så dem gick runt som två scouter i min skog här utanför och övade på klätterställningen (bergsklättring) . hahahah 
Det såg så sjukt ut. Jag o jennifer gjort även en brasa av toalettpapper medans steffie stog och pratade med robban i telefonen :D  

en vacker dag



Imorgon ska jag gå lååångt med min packning för att möta jennifer o steffie så att vi kan åka buss tillsammans :)
Nu ska jag sova om ett tag, ska bara skriva lite till på msn med erika

pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0