några timmar

Nu är det bara några timmar kvar tills planet lyfter..
Tänkte att jag skulle klara av att vara vaken fram tills vi skulle åka vid 04.30 , men nej det klarar jag tydligen inte.
Nu loggade alla ut, steffie felicia och erika. Så nu blev det tråkigt på datorn , ska nog lägga mig brevid älsklingen å gosa in mig brevid honom lite innan vi ska upp om någon timme eller två ..
Håll tummarna att inte planet kraschar eller något (a)

Du är så jävla söt felicia gumman<3
hoppas vi ses snart <3

pusspuss!

p.s kommer saknar dig med erika ;) d.s

Kommentarer
Postat av: erika

hihi va gulligt , väntar redan på nästa inlägg , hoppas de kommer snart (:

2008-08-05 @ 17:06:38
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0