ny mobil

Idag var första dagen i skolan, mmhh jippi! :|
menmen, vi fick våra skåp och våran mentor berättade om vad som händer i veckan.
Imorgon ska vi på överlevnadsnatt i huddinge .. alla ska gå 1,5 mil .. förutom jag och min lärare som åker bil dit! haha
Jag har problem med ryggen och blabla, så kommer inte klara av att bära + gå 1,5 mil..
Men jag ska iallafall överleva natten i samma tält som sötnosarna steffie o jennifer, hoppas jag :)

Packlista har jag ingen aning om men jag ska iallafall packa efter jag har duschat.

Efter skolan åkte jag till Älvsjö till pappas jobb, så mötte jag upp honom så åkte till Kungenskurva och köpte en mobil.
Först ville jag ha mobil med touch o grejer men det känns nu lite överdrivet och det var en bra mobil som pappa tvinga på mig.
Trotts att det inte var den allra snyggaste ..


Lägger upp några gamla bilder från min förra mobil nu i nästa inlägg.
Måste börja lägga ut lite bilder känns det som , det är alldeles för tråkigt i denna blogg . :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0