Oh no!

Senaste dagarna har jag vart med felicia , Vi har vart på the voice och träffat lite folk m.m
Oj nu har den här rutan vart uppe väldigt länge och jag har åkt hem till pappa för att hämta kläder m.m.
Men jag var i centrum med mamma idag iallafall, köpte jacka tjocktröja och skor.
haha stackars flicka som har gult hår.. nämner inga namn men usch vad jag lider med henne! HAHAHA

Imorgonbitti kommer en taxi och hämtar mamma och min katt som ska operera bort sin  tandsten, usch stackars lilla Elvis.. Kanske följer med mamma till djurkliniken och tar bussen tillbaka, ska fixa bankomat kort efter också. det var på tiden. Men sen efter SEB då måste jag åka hem och sova en stund innan jag åker till skolan..
Imorn börjar skolan , fan , börjar iallafall klockan ett och slutar två .
Efter det ska jag träffa lilla söta felicia , vi får se vad vi hittar på .
Jag ska iallafall titta efter navelpiercingar i centrum, mer vet jag inte..

imorn ses vi erika :D pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0