pappa hemma!

Idag vaknade jag av ett sms från pappa om att han var hemma från Rhodos .
Det är skönt att han kom hem idag så jag hinner träffa honom någon dag innan jag åker till San Agustin med älsklingen den 5e.
( För dem som inte vet så är San Agustin en del av Las Palmas som ligger på kanarieöarna )
Pappa och jag var även först i centrum här sedan åkte vi till Farsta centrum och jag hittade bara en tröja.
Jag var ute efter något tunt att ha när jag åker och hittade ett långt linne kan man säga som var tunt och bra på MQ.

En kul grej igår var att jag började skriva med Felicia som är kompis med Pierre och hon e riktigt skön & rolig faktiskt :D
Enda minus är att hon e 94 , som ska börja få betyg. haha nej skojja :D

Men imorgon ska jag iallafall packa och pierre ska sova här. Vi kanske träffar Felicia och Kevin hoppas jag. Det vore kul :)
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0