säng dags

Igår sov jag över hos Felicia och vi träffade Kevin och packe på kvällen. Det gjorde vi även idag .
Vi gick mest runt båda dagarna och idag när jag satt vid busshållsplatsen och ska till centrum och möta felicia.
Så åker det förbi en bil som stirrar som fan, och det händer att det stannar turkar och pratar med mig , usch, frågar om man vill med å grejer , fyfan . menmen iallafall.
Så åker bilen förbi och.. vilken lättnad! sen tvärnitar den några meter ifrån och börjar backa. Herre jisses vilken panik jag fick då . Jag fantiserar alltid om att det ska springa ut någon och kidnappa en när det åker förbi sådana bilar, haha , vet ej varför.
Men iallafall, bilen börja backa å svängde in på infarten där bussen stannar , så är det charlie å peter så jag får skjuts till centrum .. :) 
Sen fick jag även skjuts hem när alla skulle hem. hihi , fast då satt calle i bilen, haha han e rolig han ..

En tjej i skolan säljer massa grejer på sin blogg, å jag funderar på att köpa en väska där man jag känner mig så fattig om jag köper den begagnad utav henne. haha , får se . men fin var den enligt mig iallafall ..
www.hanssonjoanna.blogg.se


När jag och charlie satt i bilen och vänta på Felicia som skulle komma vilken sekund som helst, så kom det en kille & tjej ,typ 40åringar, från ingenstans och börja skrika på varandra. " här har du nyckeln så du kommer in , ta hand om barnen för dem skiter jag i"  " det enda du gör är att kalla mig dumma grejer" "barnen är dina. Nu sticker jag"
skiljsmässa på g . fyfan va sorgligt. stackars barn som har föräldrar som bara för över ansvaret på dem till varandra. usch
När jag kom hem från allt duschade jag och nu sitter jag här . Funderar på om man ska gå och lägga sig eller inte ...  
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0